elinforsberg

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Elin Forsberg - 12 maj 2014 19:33

Ja som alla vet så år det måndag och jag gillar det inte..
Jag gillar inte skolan, läxor och allt sånt! Men vem gör enentligen det?! Min vecka kommer vara fullspäckad.. Måndag- plugga plus vila
Tisdag- provträna inför DJ i innebandy
Onsdag- slutar 4 sen träning med min brorsas lag sen direkt efter provträning med DJ.
Torsdag- taekwondo plus NP i SO
Fredag- NP i SO, läxa i SV. Sen hem och sova.
Lördag- träffa min efterlängtade bejb Linnea, kanske sova över hos henne och kolla på hennes fotbollsmatch.
Söndag- träna taekwondo ;D
Ja som alla ser så har jag en del att göra thahah. Sen ska bilden vara klar och musiken där vi skriver en egen låt.. Efter den här veckan händer nästan ingenting i skolan jätteskööönt kunna slappna av sista veckorna och bara vänta på att få sluta. FUCK VA SKÖNT, men kommer sakna alla mina kompisar som alltid kommer finnas i mitt hjärta och hoppas hålla kontakt med!
(Fina bilder från i fredags med Johanna)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hola!
Jag heter Elin Kristina Forsberg. Jag är 15 år snart 16, jag sportar väldigt mycket, går i 9:an. Jag fotar ofta på fritiden och håller samtidigt kontakt med kompisar och så vidare!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards