elinforsberg

Direktlänk till inlägg 23 april 2014

:D

Av Elin Forsberg - 23 april 2014 19:49

Hejhopp, veckan har gått jättesnabbt tycker jag, har inte hunnit med någon känns det som och på fredag åker jag.. Ska på cup hela helgen och det blir sista cupen och tiden med mitt lag som ska läggas ner tyvärr.. Men igår somnade ja 00.00 hahaa och jag gick upp vid 05.45 för att jag skulle duscha sen började vi 08.10 med språk, sen hade vi SO sen K-tid efter det hade vi musik ( där vi skriver egna låtar och jag håller på med min text). Efter lunch skulle jag haft engelska och NO men jag var för hos skolsköterskan och kollade min rygg sen hos kuratorn. Efter skolan var jag på träning som var väldigt kul sen åkte vi hem med Hugo och Maxs mamma hahah. Och sen kommer vi till det jag gör nu, datorn och slappar...

Här är några bilder från igår när jag och Vicky var i Kungsträggården :)

          

Efter detta kommer ett mobilinlägg     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Forsberg - 12 maj 2014 19:33

Ja som alla vet så år det måndag och jag gillar det inte.. Jag gillar inte skolan, läxor och allt sånt! Men vem gör enentligen det?! Min vecka kommer vara fullspäckad.. Måndag- plugga plus vila Tisdag- provträna inför DJ i innebandy Onsdag- slutar...

Av Elin Forsberg - 5 maj 2014 16:50


Hahah sorry för att jag inte har uppdaterat på jättelängeee men har inte riktigt haft tid, har varit på cup som min brorsa spelat och pluggat och varit med kompisar. Men jag ska verkligen börja uppdatera bättre! Idag var det första dagen i skolan...

Av Elin Forsberg - 29 april 2014 17:33

Snart ska jag iväg på träning. Kommer lägga upp bilder från dagen men blogga sen när jag kommer hem för min buss går 17.52 så hahah ...

Av Elin Forsberg - 28 april 2014 15:16

Älskar dig gumman! Kommer mer bilder sen när jag fått dom från henne.....

Av Elin Forsberg - 28 april 2014 15:00


Yesbooox, jag är hemma från cupen och vi kom till semifinal men där åkte vi ut och packade våra saker och åkte hem.. Det var jättekul att vara på cupen, vi hade jätteroligt förutom de att jag fick jätteont i magen, kunde inte äta eller nått, hade t...

Presentation


Hola!
Jag heter Elin Kristina Forsberg. Jag är 15 år snart 16, jag sportar väldigt mycket, går i 9:an. Jag fotar ofta på fritiden och håller samtidigt kontakt med kompisar och så vidare!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards