elinforsberg

Alla inlägg under april 2014

Av Elin Forsberg - 21 april 2014 18:22

Min dag har varit underbar!

Jag har tjänat pengar under morgonen genom att städat pappas bil och en del av mammas bil, sen ska jag hjälpa mamma sätta upp gardiner, då tjänar jag en del peeengaaar. Sen vid lunch så åkte jag och Wendla in till stan och käkade lunch och gick och kollade i affärer. Sen gick vi till Kungsträgården där vi satte oss ner vid vasttnet och snckade, det var fullt av människor men ändå mysigt. Det var en av de underbaraste dagarna i stan på loovet, tacktack!! Så kom jag gåendes hem från Fruängen för våran buss gick från telefonplan om 29 minuter så vi åkte till fruängen och gick hem. Jag kom hem vid 18.40 och nu tittar jag på film och lite annat :) Hoppas ni har haft ett braaa lov! För imorn börjar skolaaaan och jag vill inte alls...

 

       

Av Elin Forsberg - 20 april 2014 21:43

Hahha har inte märkt att att tiden gått så fort och att jag inte har bloggat... men under veckan har jag klippt mig och färgat håret, tränat, varit och bowlat med Siri, kollat/varit med på cup (fredag-lördag) i tullinge. Då jag var med killarna hels helgen som gjorde mig glad eftersom jag gillar dom och dom står väldigt nära. Sen nu idag har jag varit ute hoppat studsmatta och tjänat pengar genom att ha tvättat pappas bil, insidan och utsidan. Det tyckte jag var kul för jag hade världens högsta musik i bilen medans, hahahhahaha. Men nu tittar jag på film och det är väl någon timme kvar, sen ska jag lägga mig i sängen och läsa eller lyssna på musikaaaa. Imorn är vi lediga och då ska jag vara med wendla i stan, så ska möta henne vid 14. Jajjajaja hejsvejs ??

Av Elin Forsberg - 14 april 2014 10:19

Alohaa, har haft fullt upp denna helg. Har varit med mina kusiner för väldigt många har fyllt år, och då har vi behövt följa med och fira dom. Vi var på middag i lörsags och igår var vi på fika hos min älsta kusin som har flyttat hemifrån    och bor i Rimbo ( ca 1 timme och 15 min härifrån stockholm). Där var vi från 14.00 till ungefär 16 och det var så långtråkigt om jag får säga det själv. När vi satt i bilen påväg hem så tog jag några bilder som kommer nedanför.

Det kommer också någon bild från tjejmiddan.

Idag har jag bara tittat på film och latat mig själv, just nu tittar jag på Harry Potter näst sista filmen.

  

     

Av Elin Forsberg - 12 april 2014 09:48

Av Elin Forsberg - 11 april 2014 16:30

Hallu istugan, en glad tjej här! Eftersom det är fredag så r jag extra glad och för att det är lov så jag är alltså jätteglad. Om ungefär en timme kommer mina tjejer till mig för vi ska laga pannkakor som vi inte ha gjort på typ aslänge så nu var det på tiden. Idag har varit en helt okey dag men jag kunde gärna gjort något annat än det men det kan jag till alla skoldagar :D Jag började 08.40 med mattetest som jag inte kunde ett skit på så tack matte! Sen hade vi dubbel svenska för att alla NO-lärare var borta med 8:orna på naturhistoriska museet så vi kollade på film och sen hade vi lunch, det var någon typ biff och så fick jag potatis, men jag tog mest mackor :) Sen hade vi SO och då hade vi som ett litet prov och det gick väl okej hoppas jag, skrev ganska mycket så hoppas det räcker så att jag fick fram svaret i min text. Sen hade vi idrott och körde först handboll och sen sista 3 minuterna så körde vi killerboll..

Sen gick jag hem, väldigt trevlig dag! Hahah

Men nu ska jag göra iordning tills dom kommer tjoheeejjj!   

 

(bild från igår)

Av Elin Forsberg - 10 april 2014 14:58

Dagen har varit jättebra faktiskt! Den gick fort och jag märke knappt av att det var skoldag, jag slutade 13.40 så jag tog bussen som gick 14.00 När jag kom hem åt jag lite mellis och sen tog jag en kärleksmums. Ska snart börja göra mig i ordning för träningen som börjar 18.15 och slutar 18.30/35 är inte riktigt säker men aaa...

Sen ska jag väl hem och duscha och äta sen plugga lite matte, SO. Och sen är det ju fredag imorn och dessutom LOOOOV! Så skönt, behöver verkligen det efter alla veckor. Sen kommer man tillbaka osv så börjar det igen men det är ju bara några veckor kvar så blir väl bra, sen SOMMARLOOOV! OMG sålite kvar och jag är typ som en tikande bomb som slår ut av glädje men äändå av tårar på skolavslutningen :D    

Av Elin Forsberg - 9 april 2014 19:45

Vaknade 06.30 då jag gick upp och åt frulle..

Man kan väl bara säga att min dag var som alla andra, chiiiillllll..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men snart är det lov och jag är sååå taggad så man kan inte tro det! Yoooooy

I helgen tänkte jag kanske fota lite med min systemkamera så att jag får bra bilder som jag sen kan lägga upp!

   

Av Elin Forsberg - 8 april 2014 16:45

Min dag började lite konstigt.. Jag vaknade 06.35 låg kvar i sängen till 06.45 Sen gick jag och åt frukost och gjorde mig klar till skolan. Sen kom mamma upp för trappan och jag att jag somnade 18.15 igårkväll för att jag hade pluugat jättemycket i flera timmar och sen somnat med boken på huvudet..

Spännande nyhet hahah..! Men iaf när jag kommer till skolan började jag med SO och sen hade vi SV, sen hade vi NO Nationellt prov, 3-delar.. SKITKUL.. jag som inte gillar NO.. Det gick sådär eftersom jag inte fattar mig på NO så det var ju lyckat. I min skola hade vi Fysik.

Så efter lunch hade vi en del kvar, då trodde alla i min klass att vi fick gå hem, men nej vi skulle ha sista lektionen Matte..

Imorgon är det onsdag och det är väl helt okej, händer inte så mycket men sen på eftermiddagen/kvällen så har jag träning som jag ska försöka gå på.

         

Presentation


Hola!
Jag heter Elin Kristina Forsberg. Jag är 15 år snart 16, jag sportar väldigt mycket, går i 9:an. Jag fotar ofta på fritiden och håller samtidigt kontakt med kompisar och så vidare!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards